söndag 11 mars 2012

Jag är ingen Hannah

och det märks speciellt när jag plockar fram frisörsaxen men nu är det gjort och den långa luggen är som bortblåst. Kvar är en lite kortare ojämn variant. Så här i efterhand så måste jag erkänna att jag kanske var liiite väl impulsiv när jag drog fram saxen men Agnes blev i alla fall nöjd och det är huvudsaken. Den som blev mest snopen var nog Dennis som såg ut som han tappat hakan då han kom in (efter en kort promenad med hundarna) och möttes av en uppspelt nyklippt studsande liten tjej.

Men vad är det man brukar säga, allt klär en skönhet.

2 kommentarer:

  1. Haha klart allt klär en skönhet som den här! :)

    Själv är jag absolut, verkligen inte ens i närheten av att vara någon Hannah, så jag lämnar med varm hand över hela familjens hår i hennes händer! Även luggarna! Blir nog bäst så ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nästa gång tror jag minsann att vi också anlitar Hannah när det blir dags för en klippning ;)

      Radera